Linkedin-03arrow forwardGroup 68 Copy 13Group 68 Copy 13ListPage 1Facebook-04fbPage 1Group 125Group 3Group 3Page 1Group 68 Copy 12Group 126Loupe CopyPage 1Group 68 Copy 6Group 68 Copy 6twitterListGroup 2Arkivvalide_symbol_whiteGroup
Eat think innovate front

Bruk din emosjonell intelligens i digitalt salg

Å lykkes med salg handler mye om hvordan vi følelsesmessig når fram til kunden med budskapet vårt. - Når kundemøter nå skjer digitalt, blir det emosjonelle enda viktigere, sier Edvard Clausen. Her er opptaket av foredraget hans.

Heldigvis er emosjonell intelligens noe som kan læres og trenes. Her lærer du om hvordan du forbereder deg til et digitalt møte, hvilke uskrevne regler som gjelder, og hva som har effekt for å bygge tillit og kontakt. Du lærer hva som er viktig for å gjennomføre et godt møte, og hvordan du følger opp et godt digitalt salgsmøte.

Edvard Clausen har 23 års erfaring med salgsledelse og relasjonsbygging. Han driver i dag salgsworkshops, salgstrening og coaching av selgere via selskapet «Edvard Clausen». Han er kjent for å øke bevisstheten rundt salg, forbedre arbeidsmåten og fokusere på egne ferdigheter i teamet.

Edvard Clausen

Eat, Think & Innovate er en faglig lunsj, for mage og hjerne, utviklet av innovasjonsselskapet Validé og Innovasjonspark Stavanger. Her gir vi gründere og selskaper en matnyttig møteplass med faglig påfyll. For tiden arrangeres lunsjene som webinar.

Eat, Think & Innovate blir servert til deg av: