Nettsider lages fortsatt som «one-size-fits-all», hvor en forsøker å jobbe seg rundt det som skaper bouncing og digitalt utenforskap, i stedet for å gjøre noe med selve problemet.
Etablerte konvensjoner rundt navigasjon og presentasjon av innhold på nettsider har vært uendret i årevis. Nå er teknologien endelig på plass til å realisere «generativ UI»! Basert på innsikt og bruk av KI, lager gründerne bak The Next Level (tidligere Erke) nettsider som kommer brukeren i møte med den beste, mest relevante og korteste kundereisen/brukeropplevelsen.
The Next-Level sine ndividualiserte brukeropplevelser motvirker digitalt utenforskap i tillegg til å gi økt konvertering.
De to gründerne av The Next-Level (TNL) har hentet sin inspirasjon fra hvordan TikTok bygger opp navigasjon og presentasjon av sitt innhold. Next-Level er nå i gang med å revolusjonere dagens nettsider og måten vi bruker dem på.
Mikael Åsbjørnsson-Stensland har lang fartstid som utvikler og konsulent i IT-bransjen, og har spisskompetanse innen web- og internetteknologi. Per Andersen er kommunikasjonsguruen, og har etter mange år i bransjen opparbeidet en ekspertise innen merkevarebygging, innholdsproduksjon, kommunikasjonsrådgiving og prosjektledelse.
The Next Level løser problemer innen digital inkludering. Selskapet nevner teknologiutvikling og mental helse i samme setning, og de ønsker å gjøre noe med det faktum at 20 % av befolkningen over 16 år opplever digitalt utenforskap. TNL ønsker å hjelpe folk inn i det digitale fellesskapet gjennom egen teknologi som gjør at navigasjon av, og innhold på, nettsider presenteres på brukerens premisser.
Kort fortalt vil brukeren selv kunne medvirke til hvordan en nettside de er inne på presenteres, noe som gjør den mer relevant og lettere å navigere.
Validé AS co-investerer i selskapet Next Level Holdning sammen med stiftelsen Lokalkapital Jæren og Startup Invest.